button

Vanaf heden is jouw rijschool 24/7 bereikbaar. Niet dat we dag en nacht bij de telefoon zitten, maar na sluitingstijd kun je evengoed je vragen, opmerkingen en verzoeken kwijt. Daarvoor heb je twee opties ter beschikking:

  1. Chatten (zie rechts onder). Als de chatmogelijkheid offline is, kun je je naam, e-mailadres en je bericht achterlaten. Zodra er weer iemand op kantoor aanwezig is wordt jouw bericht opgepakt.
  2. Een ticket aanmaken (zie links in het midden het grijze ‘radartje’ of ‘zwembandje’. Als je daar op klikt kom je in het ticketsysteem terecht. Je kunt een ticket aanmaken met jouw bericht. Zodra er iemand op kantoor is wordt jouw ticket opgepakt. Je kunt ook de voortgang van jouw ticket volgen bij ‘Klantenservice’.

Maak altijd gebruik van één van deze twee opties, dan weet je zeker dat het (op tijd) behandeld gaat worden. Want tickets en chats krijgen bij ons altijd voorrang boven berichten die binnenkomen via e-mail, WhatssApp, Messenger, SMS etc. etc.

Related posts

Laat een reactie achter